Pages

Friday, April 12, 2013

This page is under construction..





Bila fikir lama-lama
Rasa kepala macam nak pecah

Kenapa aku?
Dalam ramai-ramai ni, kenapa akhirnya yang dipilih adalah aku?

Dan sampai sekarang pun kadang-kadang rasa jawapan tu masih samar-samar
Ada masa hati seakan menerima seluas langit yang kat atas tu
Tapi..
Ada masa terasa perasaan ni dirobek-robek

Dan bila rasa macam tu, mulalah soalan tu datang balik
KENAPA AKU?

Sedangkan aku rasa aku ni tidak punya apa-apa
Jauh berbanding dengan mereka..
 

Cuma ada pada waktu ni hanyalah satu perasaan
Yang sedang bermuhadah mencari erti kesabaran dan nilai keikhlasan!

....
........
............
.................



4 orang yang dikasihi Allah..:

Mantan Perdana Menteri said...

Barangkali kamu membenci sesuatu sedangkan ia adalah baik buat kamu, dan barangkali kamu menyukai sesuatu sedangkan ia adalah buruk buat kamu. ALLAH mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.

2:216

::afni natasya:: said...

:'(

Mantan Perdana Menteri said...

Sanah helwah!!

moga3 diberkati dan diredhai usia. amin

afninatasya said...

Allahumma Ameen. jzkk kheir :')

Post a Comment