Pages

Sunday, September 05, 2010

sukarnya melupakan..susahnya memaafkan..

bismillahirrahmanirrahim..

jiwa saya bErkecamuk sEkarang..
Allah..sukarnya mElupakan!
apatah lagi nak mEmaafkan..
jiwa yang sakit..
dEk dosa-dosa sEmalam..
lantaran 'sketsa' yang saya ciptakan sEndiri..
bErsama si  'pelakon-pElakon' hEbat..
dan hari saya tErtunduk mEnyesal yang tEramat!
 
saya kira masa yang bErlalu akan mEmbuatkan saya lupa akan sEmuanya..
tapi saya silap..
si 'pelakon' masih kEkal mEnjadi 'pelakon'..
yang mEngHANTUi hidup saya..
HANTU.. tolong lah pergi jauh-jauh!!

jiwa yang sakit ini..
bukan hanya kErana si hantu..
tapi kErana saya sEndiri yang hakikatnya masih tidak mampu mEmaafkan diri sEndiri..
hina bEnar rasanya..
Allah..saya ingin bahagia!

2 orang yang dikasihi Allah..:

Kisah Aku... said...

tersentak akak baca ni..huhu

::afni natasya:: said...

ni pEngajaran yg bErharga..

Post a Comment