Pages

Friday, June 03, 2011

oh,cantiknya dia..^^

bismillah..


tadi, time berjalan-jalan di alam maya terjumpa la seorang 'dia'..
waaaa..cantiknya! (jujur, saya susah nak puji orang cantik depan-depan)
tapi..serius, memang sangat cantik!
selama ni pun saya perasan yang dia dan kawan-kawan dia yang macam dia tu memang cantikkkk sangat..
entah apa la yang membuatkan mereka nampak cantik,
pakaian mereka satu warna je, corak pun takde..
tapi..boleh membuatkan mata ni tak berkelip tengok..


kadang-kadang, time berjalan-jalan (di alam nyata pulak)
ade jugak saya terserempak dengan dia..
subhanallah..tak tahu nak cakap apa..
melainkan rasa kekaguman di dalam hati..


kepada dia dan kawan-kawannya..
moga kalian kekal istiqamah ya macam tu..
saya cemburu sangat dengan kalian sebenarnya sebab saya tahu saya masih tak mampu untuk menjadi seperti kalian..


haaa..tapi..jangan ingat saya akan tengok aje sebab saya juga akan berusaha ke arah itu..!!
bukan sebab saya nak orang kata saya ni hebat ke, jelita comel ke..
tapi, sebab saya rasa disebalik kain yang tersarung ditubuh kalian tu ada kebahagiaan yang tak mampu untuk di gambarkan dengan kata-kata
rasa dilindungi, rasa dihormati, dan rasa berada dalam pemerhatian Allah sentiasa..
masyaAllah, indahnya! ^_^


eh, nak tengok tak dia?


cantik kan dia?? ^^,
oho,jelesssss...



2 orang yang dikasihi Allah..:

Nazihah@Jiha said...

salam sayyidul ayyam :)

hehee rupanya itu orangnya, mmg cantik ^^,

::afni natasya:: said...

ukhti nazihah rajin eh bertandang sini..syukran~! ^_^

heee..ana jelessssss..X)

Post a Comment