Pages

Saturday, August 20, 2011

Pulangkan..:'(



bismillah..

harap orang 'tu' baca entry ni..


saya tidak tahu siapakah yang akan sudi membuka dan membaca blog ni..
tapi saya tetap nak luahkan kat sini..huhu


saya ini jenis yang suka membeli buku dan biasanya saya tak kisah pun untuk memberi orang pinjam
tapi, dengan satu syarat..
pulangkan kembali buku-buku saya sepertimana saya memberikannya kepada kalian..


sebab saya sangat-sangat-sangat menyayangi buku-buku saya..
biasanya buku-buku bukan akademik la (erk.saya sayang jugak.) ..=_='
buku motivasikah, islamik kah, novel kah..macam-macam lagi laa..


tapi..semakin lama saya rasa buku-buku kesayangan saya itu semakin ghaib..:'(
entah dimanakah..*nangeh*
saya bukan jenis yang akan membuat buku catatan kepada siapa yang mahu meminjam buku-buku saya kerana saya percaya yang meminjam itu pastinya sudah besar panjang dan akan ada rasa tanggungjawab untuk memulangkannya kembali bila tiba waktunya..


dalam banyak-banyak buku yang saya sedar kehilangannya..
saya paling terasa dengan ke'tidakjumpa'an saya terhadap buku ini..


buku..dimanakah?? :'(

saya sangat sayang buku saya yang satu ini.. huhu
mungkin ada sahabat yang meminjam dan terlupa  nak pulangkan balik..
takpe, saya tak marah..
boleh lah mesej saya dan bagitahu yang buku ini berada dalam keadaan selamat dan sihat di tangan anda..
huhu


"Ala..beli je la baru tasya oii," terdengar satu suara ngeri


kalau ada terjumpa, pulang balik kat saya eh..




Oh tidak akan sama..:'(
Buku ini ada nilai dan kenangannya yang tersendiri kepada saya..
Sob sob sob..
Anda fahamkah perasaan itu??



7 orang yang dikasihi Allah..:

Anonymous said...

T_T sedeh3..

keep praying..siapa sangka tibe3 ada org belikan

'majikan' ker kan.. kan3

"Ala..beli je la baru tasya oii",kata 'majikan' tersebut

::afni natasya:: said...

"Oh tidak akan sama..:'(
Buku ini ada nilai dan kenangannya yang tersendiri kepada saya..
Sob sob sob..
Anda fahamkah perasaan itu??"

T_T

Anonymous said...

faham3...

"Ala..beli je la baru tasya oii"

Kak Lala,, said...

Kalau akak pulak, suka bagi kat orang buku yang telah dibaca.

Tapi buku-buku rujukan tu, harapnya dapat beli sendiri. Sbb untuk rujukan secara individu..

Huhu...

Nak tulun cari, tapi dimanakah?

::afni natasya:: said...

anonymous: T_T

kak lala: uhuhu..nmpknye tasya xsemulia akak..=_='
bg jgk,tp nk balik..T_T

huhu..

ntah la..xpasti jgk kt mn..sob sob

Muhammad Qayyim Bin Suhaimi said...

InsyaAllah..pasti akan jumpa..truskan berdoa..=)

::afni natasya:: said...

insyaAllah3..^^

Post a Comment