Pages

Wednesday, November 30, 2011

cepat cepat cepat


Bismillah.. *sambil tersenyum penuh bahagia

entah kenapa perkhidmatan broadband celcom yang saya pakai sejak dari dolu-dolu lagi ni tibe-tibe sangat teruk dalam seminggu ni
hoho..dan pastinya bagi orang-orang yang kurang kesabaran dalam menunggu (macam saya) fuh fuh
boleh membuatkan saya rasa macam nak (undefine feeling) je broadband ni.
ye la, sejak guna dari setahun lepas, kelip mata je terus jumpa apa yang dicari, 
tapi sekarang..

loading..

loading..

loading..

grrr..

adik..sabar eh.jgn buat muka mcm tu..=_='


hmm..
hari ini adalah hari mengadap jurnal
ada banyak lagi tak siap padahal esok pagi dah kena hantar..wuwu

dari padi tadi sudah bertapa di library dengan hati-yang-riang-gembira
ingatkan dah boleh terus buat jurnal review tapi.. "kenapa jurnal ni macam diragui ke'valid'an nye??"
dan sekarang..saya perlu mencari jurnal yang baru supaya tak terpesong dari tajuk sekaligus menyumbang markah kosong kepada saya..=.='
tolong doakan saya..supaya dapat lebih bersabar demi masa depan yang lebih cemerlang..


jap...kata sibuk sangat, ni boleh je buat entry baru ni?
ehh..kan dah bagitahu yang saya tengah tunggu page tu masih dok loading lagi~! T_T

*tasya..
jangan balik dan makan selagi kerja tak siap
jangan curik-curik pergi tengok imam muda yang datang kat MSI malam ni selagi kerja tak siap
sobs..

kesimpulannya, cepat siapkan sume!
oh ya..lagi satu..setiap perkara yang dilakukan bukan kerana Allah adalah sia-sia ya!!
cepat betulkan niat sebelum hanya dapat penat..

belajar lebih bersabar,
afni natasya..
PSZ UTM Skudai..



0 orang yang dikasihi Allah..:

Post a Comment