Pages

Sunday, December 11, 2011

Ya Allah..saya nak..

Bismillah..

SubhanAllah..cantik sangat malam ni..
teringat hadis yang saya tuliskan di white board dalam bilik..
Saya namakan ia hadith motivasi
Ya..motivasi kehidupan yang tertinggi..

"Nabi s.a.w memandang ke arah bulan purnama lalu Baginda bersabda:
Sesungguhnya KAMU sekelian akan dibawa kepada Tuhan KAMU dan di saat itu kalian akan dapat memandang Tuhan kamu seperti kamu melihat bulan purnama ini.Tiada kesusahan dan kepayahan untuk kamu sekelian melihatNya.."

Saya tak tahu nak ungkapkan dalam bentuk tulisan yang macam mana
tapi cuma nak bagitahu yang saya harap KAMU yang baginda Nabi maksudkan dalam hadith ini adalah milik saya..
ya..milik KITA juga..
saya dan anda yang sedang membaca tulisan ini..

Ya Allah..saya benar-benar mengimpikan pertemuan itu..
(sambil memandang white board untuk kesekian kali)

2 orang yang dikasihi Allah..:

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

Sang Wulan Purnama

Post a Comment