Pages

Sunday, October 10, 2010

R.I.N.D.U

bismillahirrahmanirrahim..

saat ni tErasa rindu.. rindu bErjalan sEorang diri tawaf keliling matrik. sambil pEgang cokElat cadbury yang saye beli kat kEdai pak cik 4 flat. pak cik 4 flat?? pak cik tu dapat nama tu sEbab dia sElalu kata kalau kami bEli papE barang kat kEdai dia, insyaAllah boleh dapat 4 flat.. hehe..[ tapi, saya x dpt pn pak cik?? ]        

saya akan bjalan sorang2 sampai la cokElat saya tu habis. kEnapa yE?? sebab.. bagi saya, kadang-kadang kita pErlukan masa sEorang diri..dan untuk waktu macam tu saya x pErnah rancang. lagipun..banyak benda kita bolEh fikir sorang diri tanpa ada orang kacau even kalau ada tErserempak dEngan kawan-kawan time bEjalan tu dorang akan cakap..

" eh..tasya, sorang je? knp x ajak yang lain??"
" tasya..awat aku tgk hang macm org putus cinta jah dok jln sorang ni?"
" amboi sya..ko mkn cokelat sorang2 ye.."

saya pulak.. akan balas semua kata-kata tu dEngan sEnyuman je la atau offer dorg dengan cadbury yang saya pegang tu..:)

rindu jugak kt ikan kt tasik yang banyak2 tu. jgn main-main, ikan tu ikan zaman modEn, ktorg bg makan roti butterskot lagi..hehe

apa lagi yE..
ha..saya rindukan jugak makanan kat cafE D.. kt situ ada ayam goreng KFC!

tapi..apalah makna sEmua tu kalau xdE mEreka2 yg mewarnai kehidupan kt situ kan..
mEreka tu..

kakak bainun..rindu nk dgr lagu rock kapak ang. ang satu dlm sejuta boleh nyanyi mcm tu..
mira.. kawan timE makan yg paling sEtia..hehe
wani..da lamE x kjut kn ko bgun tdo..heee
H6p3.. korang mEmang bEst, crita cindErella kt, xkan dpt nk lupa smpai bila-bila lah!
kuliah H6.. rindu ble tgk gambar kt pkai bju warna sm tu!                                         
sumE kwn2 yg kEnal kt matrik..kirah espEcially..thanks for everything..
lecturer KMPP.. tErima kasih cikgu!! [ speechless ]

ada lagi yang saya rindu..
rindukan usrah yang saya kEnal kat matrik..
kakak2 PEMBINA yang baik sgt..
mana mungkin saya lupa pErtemuan dEmi pertemuan tu.. sebab kat situ la saya rasa saya bElajar kEnal diri sEndiri..dan belajar untuk mEngenali DIA yang memberikan rasa rindu ni..

rindunya kat suasana tu..
walaupun ramai org ckp matrik ni khdupan nye sibuk la, susah la..
tapi bagi saya.. kehidupan kat matrik tu la yang paling best!

tapi..
semua tu da jadi kenangan..
dan insyaAllah..kEnangan tu akan sEntiasa sEgar dalam ingatan..
sampai bila??
sampai bila-bila...=)

0 orang yang dikasihi Allah..:

Post a Comment