Pages

Monday, November 15, 2010

usratiEy..

bismillahirrahmanirrahim..

saya nak bagitau sEsuatu..

yang saya SUKE SANGAT duduk utm!

ye..suke sangat sampai sumE orang dah balik tapi saya masih tinggal kat sini sorang..huhu

eh,mEmandangkan tajuk post ni "usratiEy", so saya nak bagitau yang salah satu sebab saya suka tinggal kat sini sebab saya ada usrah bersama-sama mereka yang bEst ni..:)

tErima kasih untuk sEmua ilmu yang dicurahkan, sEmua cErita yang dikongsi, sEmua makanan yang dibElanja, sEmua pEringatan yang dibEri dan sumE laaaa..

insyaAllah..panjang umur, sEm dEpan kita jumpa lagi ya...

untuk kakak naqibahku..
kak adah n kak shafa..anda mEmang bEst!
(maaf, saya spEechless nak buat ucapan sEcara tErang-terangan ni..ngEe..)



usrah dEngan kak shafa




p\s: maaf kak adah, saya baru sEdar yg kita TERlupa nak amik pict same-same.. sem depan ya! :)

5 orang yang dikasihi Allah..:

Anonymous said...

Kak Adah pun suke juga duk UTM...InsyaALLAH tahun depan kita jumpa lagi!!!!

X pe x de gambar...yang penting selalu ingat mengingati dan mendoakan antara satu sama lain..InsyaALLAH ada masa, kita bergambar beramai-ramai!!!!

::afni natasya:: said...

yE! hehe..

nur sakinah radzuan said...

life begin here...

kak penawar..=) said...

waaa...
akak memg tau tasya suke dok utm mengalahkan akk..hehe
time kseh krn gmbo korg2 yg cun 2..
akn akk smpn sbg memori trindah spnjg p'taarufan(ayt baru..hehe) kte ni..=)
thanx tasya..!!
b a gud muslimah ok..!!!(^_^)

::afni natasya:: said...

sob sob..*terharu

moga tuhan meneguhkan hati-hati kita utk terus istoqamah pada jln ni..~:)

Post a Comment