Pages

Thursday, April 21, 2011

buat orang yang tak faham bahase..

entah bahase ape yang perlu diguna
buat orang yang tak paham-paham bahase
bukan sekali dua bercakap benda yang sama
saya ni pun manusia biase
lame-lame nanti fed-up juge..

kenapalah masih tak paham bahase
saya cakap ni pun gune bahase melayu kite
susah sangat ke nak paham ape yang saya rase?
ke memang dok buat tak tahu je?

oh ye..
tolonglah bagi saya hidup bahagia
saya dah lame lupekan sumenye
lagipun kita ni kan bersaudare
jadi tolong hormati prinsip saya..

haa..
saya tahu awak ni pemurah orangnye
tapi pemurah tu biarlah kene pade tempat ye
lagipun saya ni bukannye sape-sape
masih tak paham lagi ke?

nah..yang ni pun saudare kite
dan rasenye kalau awak hulurkan duit awak yang banyak tu kat mereka pasti ianye akan lagi bermakne
dah tu dapat pahala juge
kan lebih baik dari awak dok kasi SETIAP BULAN kat saye..


nah..p derma kat palestin ni kn lg bgus. ni gatai sgt nak bg kt org!


*geram punye pasal, kan dah jadi cam pantun..~

7 orang yang dikasihi Allah..:

kekekuda said...

waa.cik afni.secret admire cik afni ke?hehe

afni_natasya~! said...

aishh..susah jugak ade secret admirer ni kan? hahahaha

MuNie said...

wah tasya.. hehehe

feona_ana said...

ehem!! tuu diiaa!!! harap2 amik pengajaran la..

afni_natasya~! said...

kak munie : waaaaa..haha!

ciko: <---- comel la kalo pgil ciko.kuikui.. [ntah org tu, kalo nk bg betul3, bg kt satu usrah la..kuang3~]

kekekuda said...

haha.xpe2.xplain scra bhikmah dkt die.rasulullah kan suke cara bhikmah.bese la 2 mnusia kdng2 tlupe.=)

afni_natasya~! said...

harap3 dye akan cepat sedar diri..

Post a Comment