Pages

Wednesday, January 12, 2011

pesan buat kalian

bismillahirrahmanirrahim..

kerana saya tahu yang kalian akan hadir di laman ini maka saya nukilkan entri khas buat kalian..siapa? Aha..siapa makan cili akan terasa pedasnya kan?

pertama,
menilai saya tanpa mengenali siapa saya sebenarnya adalah satu kesilapan..
mungkin saya bukanlah sebaik-baik perempuan,tetapi saya tidaklah seteruk yang kamu sangkakan..

kedua,
saya gembira dengan takdir ini..
takdir yang sedang menemukan kita walaupun caranya tak berapa nak best..
dan saya memandang apa yang sedang berlaku ini sebagai salah satu pengajaran dari tuhan buat insan yang mudah lupa seperti saya
dan alhamdulillah,tuhan itu tak kan pernah mengecewakan hambaNya...
selepas satu demi satu cerita,saya percaya yang saya tak menyesal dengan apa yang pernah saya luahkan kepada kalian (walaupun ayat saya mungkin kasar)

ketiga,
saya yakin dengan janjiNya..
buat baik akan dibalas baik,buat jahat akan dibalas jahat..
itulah hukumnya kan? walaupun tidak di dunia, di akhirat pasti akan ada balasan yang setimpal..
ya..saya serahkan segalanya kepada tuhan untuk Dia tentukan, itu lebih mudah bukan?

keempat,
cerita ini tamat

p\s: saya juga manusia biasa seperti kalian,punya hati dan perasaan.. saya tak mungkin lupa,pada setiap kata-kata yang saya baca. ya,,semuanya tidak akan mudah kan?tapi percayalah,orang yang sewenang-wenangnya melukai hati orang lain itu takkan beroleh bahagia~

0 orang yang dikasihi Allah..:

Post a Comment