Pages

Friday, July 25, 2014

tuhan, daku mahu hadiah TAQWA!




Bismillah..

27 Ramadhan 1435H.

"..dan aku wahai Tuhanku, tidak pernah merasa kecewa dalam berdoa kepadaMu.." (Maryam:4)

Ketika ini saya di sini, tempat yang satu ketika dahulu benar-benar pernah membuatkan saya berasa terhina. sehingga ketika itu saya berjanji bahawa saya tidak akan jejakkan kaki lagi di sini.

Namun hari ini, yang saya sangkakan penghinaan itu hakikatnya teguran langsung dari tuhan buat diri saya waktu itu. teguran dari tuhan tanda Dia masih sayang, tanda tuhan masih meletakkan saya dalam pandanganNya. dan hari ini setelah beberapa tahun, peristiwa lalu itu tetap masih terbekas dalam ingatan saya, tetapi hari ini saya datang kembali ke tempat ini dengan perasaan yang jauh berbeza. 

terima kasih ya Allah.
atas segala kebaikan buat hambaMu ini.
sungguh, nikmat perasaan ini jauh lebih besar dari seluruh dunia dan seisinya.. :')








0 orang yang dikasihi Allah..:

Post a Comment