Pages

Friday, March 18, 2011

tahniah tasya..tahniah! :D


bismillah..

cinta pertama..:D

err..layak tak nak masuk Sinar Iqra'??

masyaAllah..
hebatnye! hehehe
bahagianya..bila tengok hasil tangan kita sendiri, walaupun rupenye macam ni..:D


tu la..kadang-kadang kita boleh je nak gembirakan hati kita sendiri tanpa perlu menunggu orang lain..
[sebab saya asyik nak tersenyum je tengok bende ni..haish!]

sebenarnya..saya nak buat mickey mouse, tapi..entah kenapa jadi rupa ni pulak. takpe3.. ni 'sepupu' dia..:D

[ceh..ni adik aku pun reti,tasya]
cakap la ape pun..saya tak kisah. sebab ni hasil pertama saya guna adobe photoshop [bangga] haha
hari tu, time pegi bengkel adobe ni pun sampai hang pc tu saya buat [teruk betul], so saya macam agak terkilan la sebab tak dapat nak siapkan gambar yang saya buat tu..tu yang bila dah siap ni, rasa 'bahagia' semacam tu..:D

haishh..rasa nak senyum lagi..haha :D




6 orang yang dikasihi Allah..:

Theye said...

tahniah sya coz berjaya menyiapkan sepupu mickey mpuse!!!ahahahah

meh edit gmbr kiter2 lak..
tgk jadi aper?

afni_natasya~! said...

haha..:D

boleh aje,, tp nnt takut korang tak ngaku gambar korang je la..:D (tapi xpe,cikgu kata prctse make prfct) hehe

Theye said...

hahahah,,dun worry..
klu LAWA mcm mn pon..tetap kt akan guna
(walaupun akletak kat belakang almari..wat takutkan tikus dan lipas)
hheehheeh

afni_natasya~! said...

haha..kejamnye! :D

kebahagiaanku said...

senyum sampai ke telinga, mcm senyum sepupu mickey mouse...hehehe...
Anyway..jangan sia2 kan ilmu yang dah dpt tuh!

afni_natasya~! said...

hehe..baikkk kak adah~! :D

Post a Comment